Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

PKL usuwa reklamy z Gubałówki

Łukasz Bobek
Polskie Koleje Linowe zaczęły "sprzątać" swoje obiekty z reklam. Chcą w ten sposób dać przykład mieszkańcom Zakopanego.

PKL postanowił włączyć się w kampanię promującą porządkowanie przestrzeni publicznej z reklam. - Rozpoczęliśmy od dolnej stacji kolejki na Gubałówkę. Teraz nasz teren tam jest uporządkowany - mówi Piotr Gosek, prezes Polskich Kolei Linowych, które są właścicielem kolejki szynowej. W dalszej kolejności spółka chce "posprzątać" także rejon górnej stacji kolejki.

- Na razie zrobimy to na swoich obiektach. Liczymy jednak, że nasz przykład podchwycą inni właściciele, w tym pan, do którego należy pizzeria na szczycie Gubałówki - zauważa Gosek.

Działania PKL związane są z toczącymi się w Zakopanem planami wprowadzenia na Krupówkach parku kulturowego, który ma m.in. uporządkować reklamowy chaos. Kiedy władze miasta po raz pierwszy ogłosiły projekt planu, ponad 250 właścicieli kamienic na deptaku i osoby prowadzące tam biznes złożyły oficjalny protest przeciwko parkowi.

W poniedziałek wieczorem na czacie z internautami burmistrz Janusz Majcher zapowiedział, że zamierza skierować uchwałę na marcową sesję rady miasta.

- Jest kilka zasadnych poprawek, które w ramach "autopoprawki" wniosę na sesji rady - zapowiedział burmistrz Zakopanego.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na zakopane.naszemiasto.pl Nasze Miasto