- Udało nam się opracować strategię marketingową "Tatry Wspólnie". Powstała baza zdjęć o regionie, a nadto wydaliśmy trzy foldery z serii "Poznaj, pokochaj, powróć", które promują Podhale, a z drugiej strony Liptov - mówi Andrzej Kawecki z Biura Promocji Zakopanego. Udało się także zorganizować szkolenia dla przedsiębiorców z Polski i Słowacji.
Jak zaznaczają obie strony, już myślą o kolejnych projektach. - Być może to czas, by zrobić twardy projekt, za większe pieniądze, który wyjdzie dalej poza nasz rejon, do innych krajów europejskich - zaznacza Jan Gemzicky, reprezentujący klaster Liptov.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?