Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 10
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Produkcja kultowa w kręgach miłośników pierwszego...
fot. Hisayoshi Ichikawa

Advergaming w Polsce i na świecie, czyli gry, przy których świetnie się bawiliśmy, choć ich celem była reklama

Pepsiman

Produkcja kultowa w kręgach miłośników pierwszego PlayStation. Jak sama nazwa wskazuje, gra ta reklamuje słynny, słodki napój gazowany.

Fabuła jest banalna - samochód dostawczy zgubił w mieście całą dostawę puszek z napojem. Pepsiman ma za zadanie biegnąc przez ulice miejscowości zbierać puszki, jednocześnie unikając przeszkód.

Co więc sprawiło, że gra otrzymała status kultowej? Wszystko za sprawą dżingla pojawiającego się co kilka sekund w grze, którego charakterystyczna melodyjka wyryła się na stałe w mózgu. Dobra robota, marketingowcy.

Zobacz również

30 ochotników rozpoczęło szkolenie w radomskiej brygadzie terytorialsów [FOTO]

30 ochotników rozpoczęło szkolenie w radomskiej brygadzie terytorialsów [FOTO]

Polki o włos od medalu w żeglarskich mistrzostwach Europy

Polki o włos od medalu w żeglarskich mistrzostwach Europy

Polecamy

Pat Metheny zagra w pięciu polskich miastach. Sprawdź, gdzie odbędą się koncerty

Pat Metheny zagra w pięciu polskich miastach. Sprawdź, gdzie odbędą się koncerty

Ikoniczna łamigłówka dla każdego. Dziś Światowy Dzień Kostki Rubika

Ikoniczna łamigłówka dla każdego. Dziś Światowy Dzień Kostki Rubika

Netflix przestał działać na twoim telewizorze? Zobacz dlaczego

Netflix przestał działać na twoim telewizorze? Zobacz dlaczego