Nie zabrakło również Pierwszej Stolicy Polski, która - jak informuje Wiktor Koliński z UM w Gnieźnie - promowała się jak zwykle wspólnie z Powiatem Gnieźnieńskim oraz Organizacją Turystyczną „Szlak Piastowski”. - Podczas tegorocznych targów, w Poznaniu zadebiutowało nowe stoisko promocyjne Miasta Gniezna, wykonane dzięki dofinansowaniu otrzymanemu z Unii Europejskiej w ramach projektu „Królewskie Gniezno w Sercu Wielkopolski”. Oprócz oryginalnej, błękitnej kolorystyki oko zwiedzających przyciągały ciekawy design ekspozycji oraz królewskie atrybuty: miecz, płaszcz oraz korona.
- Przez cztery dni targi odwiedziło blisko 30.000 zwiedzających, w tym połowa podczas dwóch pierwszych dni przeznaczonych wyłącznie dla profesjonalistów z branży. Zwiedzający targi Tour Salon mogli zapoznać się z ekspozycją liczącą ponad ośmiu tysięcy metrów kwadratowych, gdzie prezentowana była najnowsza oferta biur podróży i touroperatorów, wszystkich polskich i wielu zagranicznych regionów, gestorów bazy noclegowej, przewoźników, portali internetowych oraz wydawnictw.
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?