MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

W Krakowie o wielkiej szansie dla małych i średnich firm. E-eksport – wyzwanie i sporo nowych możliwości

Marek Długopolski
Marek Długopolski
- Szkolenie „E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm” to wyjątkowa okazja dla przedsiębiorców, by poznać kulisy e-eksportu – podkreśla Sebastian Chwedeczko, prezydent Izby Przemysłowo-Handlowej w Krakowie
- Szkolenie „E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm” to wyjątkowa okazja dla przedsiębiorców, by poznać kulisy e-eksportu – podkreśla Sebastian Chwedeczko, prezydent Izby Przemysłowo-Handlowej w Krakowie IPH
Co trzeba wiedzieć, by odnaleźć się w świecie e-eksportu? Czy eksport internetowy się opłaca? Jak skutecznie konkurować na rynkach europejskich? Jakie są ograniczenia oraz koszty promocji? Czy dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw e-eksport jest równie opłacalny jak dla wielkich koncernów? Na pytania te odpowiedź na pewno padnie 23 maja podczas bezpłatnego szkolenia „E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm”, które odbędzie się w krakowskim Klastrze Innowacji Społeczno-Gospodarczych

- To wyjątkowa okazja dla przedsiębiorców, by poznać kulisy e-eksportu. Doświadczeniem dzielić się będą bowiem najlepsi menadżerowie, eksperci i praktycy z branży. Szkolenie jest bezpłatne, trzeba się tylko zarejestrować – podkreśla Sebastian Chwedeczko, prezydent Izby Przemysłowo-Handlowej w Krakowie. Szkolenie, którego współorganizatorem jest krakowska IPH, przygotowały Krajowa Izba Gospodarcza oraz cross-border.pl. Patronat medialny sprawują nad nim „Gazeta Krakowska” i „Dziennik Polski”.

E-eksport – co zrobić by uniknąć błędów?

Jaki powinien być pierwszy krok w e-eksporcie? Sekret ten wyjawi właścicielom mikro-, małych i średnich firm Urszula Drej z Amazon, doświadczona managerka, wspierająca partnerów biznesowych w długofalowym rozwoju oraz dołączaniu do Amazon w Polsce. Z kolei Damian Wiszowaty z Gonito, specjalista w zakresie prawa własności intelektualnej i nowych technologii, zdradzi tajemnice handlu na platformie amazon.pl oraz podpowie jak wejść na nowe zagraniczne rynki.

W Krakowie będzie też o błędach jakie popełniają firmy wkraczające w nowy nieznany dla nich świat. Jak ich uniknąć? Któż lepiej doradzi niż Marta Zawiła-Piłat z Shopera, specjalizująca się w prowadzeniu kampanii reklamowych na takich platformach jak Amazon, Emag, eBay, Kaufland, Allegro czy Alibaba. Podczas krakowskiego spotkania nie tylko przedstawi 5 podstawowych błędów, które zmniejszają sprzedaż na marketplace’ach, ale też podpowie jak ich unikać.

Dariusz Kupis, w Packeta Poland odpowiedzialny za kluczowych klientów, przypomni przedsiębiorcom o 10 rzeczach, o których muszą pamiętać podejmując wyzwanie rozszerzenia działalności o internetowy handel transgraniczny. Ekspert skupi się głównie na logistyce, ale nie tylko. Natomiast Tomasz Cincio, zarządzający jedną z największych platform sklepowych w Polsce – RedCart.pl – zaangażowany także w budowę największej platformy e-commerce B2B w tej części Europy (Droplo.com), zdradzi tajemnice skutecznego konkurowania na rynkach zagranicznych. To będzie opowieść o „cross-border bez granic”.

W Klastrze Innowacji Społeczno-Gospodarczych na krakowskim Zabłociu będzie można wziąć udział również w networkingu. Uczestnicy spotkania będą także mówić o m.in. korzyściach z umiędzynarodowienia lokalnych przedsiębiorstw, a także zwiększeniu ich atrakcyjności ekonomicznej. Cross-border e-commerce, czyli międzynarodowy handel elektroniczny, dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw to jedna z największych szans na zwiększenie sprzedaży, dywersyfikację rynków zbytu, zdobycie nowych wiernych klientów, a tym samym pomnażanie zysków zapewniających firmie stabilność oraz bezpieczeństwo.

Jak duży jest to rynek? Gigantyczny! Wystarczy tylko wspomnieć – jak wskazano na cross-border.pl - że w blisko 85-milionowych Niemczech zakupy online w ciągu ostatnich 12 miesięcy zrobiło blisko 78 proc. osób. We Francji – 68 mln mieszkańców – 77 proc; Hiszpanii – 48 mln – 69 proc.; Wielkiej Brytanii – 67 mln – 96 proc.; Szwecji – 10,5 mln – 89 proc.; Czechach – 10,8 mln – 78 proc.; Słowacji – 5,4 mln – 77 proc., Austrii – 9,1 mln – ponad 72 proc. To tylko parę przykładów, wskazujących na ogrom możliwości jakie stoją przed małopolskimi firmami.

E-eksport – wiedza z pierwszej ręki

„E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm” to szkolenie, które oferuje praktyczną wiedzę oraz gotowe rozwiązania i to z pierwszej ręki, od praktyków rynku e-commerce. Uszczknięcie choćby tylko niewielkiego kawałka z tego tortu warte jest fatygi. Zapisy na szkolenie jeszcze trwają.

Tutaj można dokonać rejestracji

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: W Krakowie o wielkiej szansie dla małych i średnich firm. E-eksport – wyzwanie i sporo nowych możliwości - Dziennik Polski

Wróć na suchabeskidzka.naszemiasto.pl Nasze Miasto